Shop Forum More Submit  Join Login

people say draw my own stuffs...buuuutt...idk what to draw... 

43%
3 deviants said Rachel the lynx, (or in her rage form)
29%
2 deviants said Official characters *suggestions*
14%
1 deviant said Dark Keyara
14%
1 deviant said Your comic, Keyara the vampire or Sonic and the princess of the past
0%
No deviants said Fact files of some of your characters

Devious Comments

:iconfingrprints:
Fingrprints Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist
Oh. o3o good point. 
Hmm. Well maybe you could draw your chara doing different things, meeting people, kicking someone's butt (lol) Or even just making weird faces at the screen. XD sometimes that's just a tank-load of fun for no real reason. 
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
yeah maybe, I've kinda been thinking of a comic that makes puns and is just generally random but... ^^; I dunno where to start 
Reply
:iconfingrprints:
Fingrprints Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist
That would be great, but yeah starting it would be hard. Hm well I'd start off with something generic, like a joke from one of the Sonic games or something or a pun off of the show. Or just messing with one of the official characters which could lead to something (don't ever get in a fight with Knuckles or Shadow. Oh gosh both of them would be the best fight scene since LOTR Gandalf and Saruman's old man fight.)
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yeah maybe.. I'm not sure I'm still gathering ideas. but its something I've been wanting to do for a while now, just not knowing what to do 
Reply
:iconfingrprints:
Fingrprints Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist
Haha no my ideas were bad anyways, well it does sound like a good idea doing the comic though. I hope you get ideas! I'd totally be up for a comic like that XD 
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol they where some good ideas, I'll see what people say o3o cuz I wanna make one but I'm not sure so leeeeettts ask the audience! X'D
Reply
:iconfingrprints:
Fingrprints Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist
Lol XD lets take it to the audience! *shines a camera over*

Whatever you do I know will be great XD just have fun with it. :iconwheeeplz:
Reply
:icondeli73123:
deli73123 Featured By Owner Apr 29, 2014  Student General Artist
hahaha, butt.


I'm so mature.
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Apr 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
O.O that what you pick up from all that? 

lol dun worry I'm not that mature myself XD
Reply
:icondeli73123:
deli73123 Featured By Owner Apr 29, 2014  Student General Artist
I'm mature when I want to be.
Reply
Add a Comment:
 

Poll History